דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: למראית עין 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2238 פעמים ]

מתי בפעם האחרונה ראיתם את טקס האוסקר או הגראמי? מכירים את זה שבמקום להתעסק במי זכה או לא, בסופו של דבר מתעסקים הרבה יותר במה לבשה הכוכבת הזו, מי יצאה נסיכת האירוע ומי קבלה את התואר של המתלבשת הגרועה ביותר? כמו בכל אירוע נוצץ, השיחה הראשונה של היום שאחרי תתרכז בנשות המסיבה הזוהרות יותר והזוהרות פחות. היחס לגברים שליוו אותן, יהיה בדיוק זה: הגברים שליוו אותן. כל שאר הדיבורים יסבבו סביב מי לבשה בגדים של איזה מעצב, מה היה סגנון התסרוקת ועוד. למה?

כי ככה אנחנו האנשים, וכל המהפכות הפמיניסטיות בעולם לא ישנו את האהבה שלנו להתעסק במראית העין, במיוחד זו של נשים.

מי שבוחרת לחגוג בת מצווה במקום כמו מועדון לבת מצווה  תחווה חוויה דומה לזו שחווה כוכבת הוליווד מן השורה, רק שבטקס הזה תהיה רק כוכבת אחת וזו תהיה נערת בת המצווה.

במקום כמו מועדון לבת מצווה ידאגו לתת לך את כל התמיכה שאת צריכה. צוות מקצועי ילווה אותך, כלת המסיבה, בכל שלבי האירוע. ראשית מועדון לבת מצווה יכין אותך  לערב הנוצץ ויאפר אותך באיפור קליל אשר יתאים לגיל המצוות אליו הגעת, אך עם זאת יעניק לך מראה זוהר וקורן, מראה שכל אישה שואפת להשיג לפני שהיא יוצאת לאירועים (על אחת כמה וכמה אירוע שבו היא הכוכבת). לאחר מכן צוות מועדון לבת מצווה יסתייע בספר מקצועי, אשר ידאג לתסרוקת יפה שתעניק לך ארשת בוגרת ומתוחכמת. ולאחר מכן יגיע הצלם של מועדון לבת מצווה ויצלם אותך ככוכבת אמיתית.

קבלת האורחים במקום כמו מועדון לבת מצווה יכולה להיערך בגינה, או בתוך האולם, במידה ומזג האוויר לא יאפשר קבלת פנים באוויר הפתוח. הקייטרינג שיוגש לאורחים יהיה מהמעלה הראשונה ולא יהיה רגע דל בגלל הגיוון בשתייה ובאוכל, והמוזיקה שצוות מועדון לבת מצווה  ידאג להחליף בהתאם לאווירה.

כאשר יבוא הרגע בו את צריכה להיכנס ולקבל את פני האורחים,  צוות מועדון לבת מצווה ידאג שתכנסי לאולם צועדת על פני שטיח אדום הנפרס במיוחד עבורך, וכתוספת לערב הנוצץ צוות מועדון לבת מצווה ידליק במיוחד עבורך זיקוק מנצנץ שיגרום לך להרגיש מיוחדת  ומלכותית.

מועדון לבת מצווה ידאג לספק נשנושים טעימים כמו פופקורן או פיצות מהטבון עבור המוזמנים הצעירים, ובמקביל צוות מועדון לבת מצווה  יחלק קוקטיילים קטנים ונטולי אלכוהול במהלך הריקודים לכל הרוקדים. המועדון גם יכין עבורך מצגת מהתמונות שתבחרי  יחד עם הוריך,  וקליפ בו את בלבד תככבי כמו גם פוסטר ענק שאותו יצלם צלם מקצועי של  מועדון לבת מצווה. כל אלו יעשו פלאים לביטחון העצמי שלך, החוגגת את המעבר מילדות לבגרות ונשיות. כל השכבה שלך תדבר יום למחרת על המסיבה שנחגגה לכבודך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב